In Patagonië In Patagonië copyright © Airwork copyright © Airwork Na deze mega-ervaring vliegen we naar de niet meer werkende vulkaan Lanin terug waar we met de daar... Na deze mega-ervaring vliegen we naar de niet meer werkende vulkaan Lanin terug, waar we met de daar... In Punta Arenas is het direct een stuk koeler en het waait behoorlijk. Met de bus rijden we direct... In Punta Arenas is het direct een stuk koeler en het waait behoorlijk. Met de bus rijden we direct... Het is erg warm en we zoeken weer de schaduwkanten. 's Avonds maken we gebruik van een uitgebreid... Het is erg warm en we zoeken weer de schaduwkanten. 's Avonds maken we gebruik van een uitgebreid... Er achter ligt nog een nieuw kapelletje. Dan is het weer tijd voor de boottocht terug en we kijken... Er achter ligt nog een nieuw kapelletje. Dan is het weer tijd voor de boottocht terug en we kijken... Na de start thermieken we eerst langs de helling om hoogte te winnen. Tijdens het draaien worden we... Na de start thermieken we eerst langs de helling om hoogte te winnen. Tijdens het draaien worden we... Mertz Glacier Mertz Glacier 's Middags hebben we een stadstour die ons de belangrijkste delen van de stad laat zien. 's Middags hebben we een stadstour die ons de belangrijkste delen van de stad laat zien. Ook de bushuisjes zijn vrolijk blauw/wit geschilderd. Eind van de middag zijn we bij ons hotel in... Ook de bushuisjes zijn vrolijk blauw/wit geschilderd. Eind van de middag zijn we bij ons hotel in... We hobbelen daarna weer naar de Estancia terug en daar wacht ons een Bourgondische maaltijd met... We hobbelen daarna weer naar de Estancia terug en daar wacht ons een Bourgondische maaltijd met... Iets voorbij het gletsjermeertje zie ik ver onder mij ook het Lago Suoia liggen. Tegen de wind... Iets voorbij het gletsjermeertje zie ik ver onder mij ook het Lago Suoia liggen. Tegen de wind,... Ook de bushuisjes zijn vrolijk blauw/wit geschilderd. Eind van de middag zijn we bij ons hotel in... Ook de bushuisjes zijn vrolijk blauw/wit geschilderd. Eind van de middag zijn we bij ons hotel in... IJs zo ver je kunt kijken en dat is vanmiddag behoorlijk ver want we hebben inmiddels prachtig... IJs zo ver je kunt kijken en dat is vanmiddag behoorlijk ver want we hebben inmiddels prachtig... Stilletjes hoop ik dat we hoog genoeg zullen zitten om boven de krater te kunnen vliegen maar acht... Stilletjes hoop ik dat we hoog genoeg zullen zitten om boven de krater te kunnen vliegen, maar acht... Fitz Roy beroemde berg om te beklimmen Fitz Roy, beroemde berg om te beklimmen We rijden eindeloze uren door het verlaten landschap met ongeveer 17 tegenliggers. Calafate blijkt... We rijden eindeloze uren door het verlaten landschap met ongeveer 17 tegenliggers. Calafate blijkt... We doen verschillende stadjes aan en bezoeken de houten kerken een klein museum met oude... We doen verschillende stadjes aan en bezoeken de houten kerken, een klein museum met oude... Dan maakt de boot rechtsomkeer en varen we een andere arm van het meer in en we komen dan bij de... Dan maakt de boot rechtsomkeer en varen we een andere arm van het meer in en we komen dan bij de... Ze pantomimed op indrukwekkende wijze een zeepaling(met die grote bril). Annie en ik krijgen er... Ze pantomimed op indrukwekkende wijze een zeepaling,(met die grote bril). Annie en ik krijgen er... Als we bij de gletsjer aankomen begint de zon door te komen en dat maakt het nog mooier. Het gaat... Als we bij de gletsjer aankomen, begint de zon door te komen en dat maakt het nog mooier. Het gaat... Het is erg warm en we zoeken weer de schaduwkanten. 's Avonds maken we gebruik van een uitgebreid... Het is erg warm en we zoeken weer de schaduwkanten. 's Avonds maken we gebruik van een uitgebreid... Prachtig licht vanaf deze kant op de gletsjer. Het uur is gauw om en daarna rijden we naar de... Prachtig licht vanaf deze kant op de gletsjer. Het uur is gauw om en daarna rijden we naar de... Patagonie - 2003 Patagonie - 2003 Prachtig licht vanaf deze kant op de gletsjer. Het uur is gauw om en daarna rijden we naar de... Prachtig licht vanaf deze kant op de gletsjer. Het uur is gauw om en daarna rijden we naar de... De wandeling eindigt bij een uitspanning waar we wat drinken en een groot stuk taart eten. En dan... De wandeling eindigt bij een uitspanning waar we wat drinken en een groot stuk taart eten. En dan... Prachtig licht vanaf deze kant op de gletsjer. Het uur is gauw om en daarna rijden we naar de... Prachtig licht vanaf deze kant op de gletsjer. Het uur is gauw om en daarna rijden we naar de... De rotsen zijn soms mooi begroeid met gekleurde mossen en op sommige eilandjes groeien nog plantjes... De rotsen zijn soms mooi begroeid met gekleurde mossen en op sommige eilandjes groeien nog plantjes... mooie lupine bloemen Chili mooie lupine bloemen, Chili Prachtig licht vanaf deze kant op de gletsjer. Het uur is gauw om en daarna rijden we naar de... Prachtig licht vanaf deze kant op de gletsjer. Het uur is gauw om en daarna rijden we naar de...