Dag 24: Oriago (0 km) Op de camping kopen we voor 12 euro een retourtje naar Veneti Dag 24: Oriago (0 km) Op de camping kopen we voor 12 euro een retourtje naar Veneti De weg maakt een aantal bochten en de afdaling lijkt te aarzelen. Dan bij Tortima vallen we... De weg maakt een aantal bochten en de afdaling lijkt te aarzelen. Dan, bij Tortima vallen we... Beneden trekken we wat overbodige kledingstukken. We slaan rechtsaf en fietsen stroomopwaarts door... Beneden trekken we wat overbodige kledingstukken. We slaan rechtsaf en fietsen stroomopwaarts door... Dag 22: Levico Terme - Bertigo (48 km) In de vroege ochtend valt er nog een buitje maar bij het... Dag 22: Levico Terme - Bertigo (48 km) In de vroege ochtend valt er nog een buitje, maar bij het... Dag 21: Imer - Levico Terme (98 km) De volgende ochtend is het mooie weer helemaal verdwenen. Als... Dag 21: Imer - Levico Terme (98 km) De volgende ochtend is het mooie weer helemaal verdwenen. Als... Een rustige afdaling van bijna 20 kilometer langs de rivier de Assa brengt ons op de Altopiana dei... Een rustige afdaling van bijna 20 kilometer langs de rivier de Assa brengt ons op de Altopiana dei... We slaan de weg naar de Passo Giau in. De eerste kilometers klimmen we recht boven Cortina uit wat... We slaan de weg naar de Passo Giau in. De eerste kilometers klimmen we recht boven Cortina uit, wat... Beneden in Agordo eten we op een bankje in de stralende zon ons brood op. Heerlijk! Na een half... Beneden in Agordo eten we op een bankje in de stralende zon ons brood op. Heerlijk! Na een half... Dag 20: Pescul - Imer (78 km) In de nacht daalt de temperatuur weer flink. Als we Door de Valle di... Dag 20: Pescul - Imer (78 km) In de nacht daalt de temperatuur weer flink. Als we Door de Valle di... Dag 17: Misurina (0 km) In de nacht regent het uren achter elkaar. Vanwege het slechte weer en de... Dag 17: Misurina (0 km) In de nacht regent het uren achter elkaar. Vanwege het slechte weer en de... We parkeren de fietsen en beginnen in optocht aan de wandeling rond de Tre Cime. Deze drie torens... We parkeren de fietsen en beginnen in optocht aan de wandeling rond de Tre Cime. Deze drie torens... Vanaf de hut op de Forcella Pordoi volgen we een vrij vlak en af en toe zelf licht dalend pad in de... Vanaf de hut op de Forcella Pordoi volgen we een vrij vlak en af en toe zelf licht dalend pad in de... Tussen de sneeuwhopen eten we bij de hut op de top het meegebrachte brood op. Door de mist is het... Tussen de sneeuwhopen eten we bij de hut op de top het meegebrachte brood op. Door de mist is het... Als we door een aantal bochten boven Caprille uitklimmen vallen af en toe wat druppels. Eenmaal het... Als we door een aantal bochten boven Caprille uitklimmen vallen af en toe wat druppels. Eenmaal het... Langs het meer op de pas is het een paar kilometer vlak. Dan duikt de weg de diepte in. Een... Langs het meer op de pas is het een paar kilometer vlak. Dan duikt de weg de diepte in. Een... De regen van de afgelopen dagen heeft het pad erg modderig gemaakt. Af en toe schrapen we grote... De regen van de afgelopen dagen heeft het pad erg modderig gemaakt. Af en toe schrapen we grote... De vierde klim van de dag is de beroemde Passo Pordoi . De 33 genummerde bochten zijn een begrip in... De vierde klim van de dag is de beroemde Passo Pordoi . De 33 genummerde bochten zijn een begrip in... In Ponte Nova trakteren we onszelf op een lekker fris toetje. Vanaf hier wordt het wat minder druk.... In Ponte Nova trakteren we onszelf op een lekker fris toetje. Vanaf hier wordt het wat minder druk.... Op de kaart hebben we een mooi weggetje ontdekt dat vanaf de Medolapas naar het uitzichtspunt op de... Op de kaart hebben we een mooi weggetje ontdekt dat vanaf de Medolapas naar het uitzichtspunt op de... Dag 12: Bolzano (87 km) Na de Passo delle Palade / Gampenjoch . Het is even zoeken naar het juiste... Dag 12: Bolzano (87 km) Na de Passo delle Palade / Gampenjoch . Het is even zoeken naar het juiste... Dag 11: Bolzano (44 km) Voor het eerst gebruiken we deze nacht de oordopjes. De gezellig kletsende... Dag 11: Bolzano (44 km) Voor het eerst gebruiken we deze nacht de oordopjes. De gezellig kletsende... Een kleine 10 kilometer gaat het steil naar beneden daarna wordt het vlakker. We fietsen door de... Een kleine 10 kilometer gaat het steil naar beneden, daarna wordt het vlakker. We fietsen door de... In San Leonardo is het afgelopen met het vals-plat. Nadat we geluncht hebben slaan we de weg naar de... In San Leonardo is het afgelopen met het vals-plat. Nadat we geluncht hebben slaan we de weg naar de... Dag 9: Coldrano - Casateia (88 km) We vervolgen onze weg door het Val Venosta richting Merano. De... Dag 9: Coldrano - Casateia (88 km) We vervolgen onze weg door het Val Venosta richting Merano. De... Na een dipje in de klim waar vele aarbeienplukkers hun werk doen volgt een tweede steile gedeelte:... Na een dipje in de klim waar vele aarbeienplukkers hun werk doen volgt een tweede steile gedeelte:... Volop genietend laten we ons door de vele haarspeldbochten naar beneden rollen. In de eerste zes... Volop genietend laten we ons door de vele haarspeldbochten naar beneden rollen. In de eerste zes... Even later zetten we de fietsen tegen de witte muren van het kerkje. Binnen zijn twee mannen bezig... Even later zetten we de fietsen tegen de witte muren van het kerkje. Binnen zijn twee mannen bezig... Echt steil is het niet. Dit gedeelte van de klim bevat niet veel scherpe bochten. Bij beklimmingen... Echt steil is het niet. Dit gedeelte van de klim bevat niet veel scherpe bochten. Bij beklimmingen... De eerste kilometers van de Gavia zijn niet steil. Met een procent of vijf voert de nog brede weg... De eerste kilometers van de Gavia zijn niet steil. Met een procent of vijf voert de nog brede weg... De eerste kilometers van de Gavia zijn niet steil. Met een procent of vijf voert de nog brede weg... De eerste kilometers van de Gavia zijn niet steil. Met een procent of vijf voert de nog brede weg...